جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی- امام جمعه قاین

حوزه/ امروز حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ستون و دیده بان انقلاب، حلقه وصل همه اقشار با سلایق گوناگون است و این اختلاف سلیقه ها هرگز نمی تواند سبب کدورت و تفرقه گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره)، اظهار کرد: امام راحل(ره)، شخصیتی بی نظیر بود؛ به طوری که بعد از معصومین(ع) بدون مبالغه چنین شخصیتی را نمی توان یافت؛ چراکه آن بزرگوار، ایمان را با عمل صالح، شجاعت را با هوشمندی و تقوا و اراده پولادین را با همت بلند کسب کرده بود که در کمتر فردی این صفات ممکن است جمع شود.
وی اندیشه های امام راحل(ره) را، رمز پایداری جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که امروزه انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام امت و حضور در صحنه مردم به سرانجام رسید و الگوی بسیاری از کشورهای ستمدیده دنیا شده است.
امام جمعه قاین با بیان این که امام خمینی(ره) به معنای حقیقی عالم بود،خاطرنشان کرد: ایشان در زمینه های علم فقه، عرفان، اصول، فلسفه، تفسیر و اخلاق دارای تخصص بوده اند.
حجت الاسلام اصفهانی امام راحل (ره) را، مرد سیاست دانست و یادآور شد: ایشان یکی از سیاست مداران اهل قرآن، اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بودند، که انسان ها را از خواب غفلت بیدار کردند.
وی عزت و اقتدار نظام اسلامی را به برکت اندیشه های الهی حضرت امام راحل (ره) دانست و متذکر شد: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات سوء خویش  در تلاش بودند، که بعد از امام راحل،کار اسلام را تمام شده بدانند، که با انتخاب هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان،توطئه ها در هم شکست.
امام جمعه قاین ضمن اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل(ره)، ابراز کرد: عمل به این وصیت نامه، عینیت بخشی به تفکر انقلابی است، چرا که این شخصیت والا، الگو، اسوه تفکر و  زیست انقلابی هستند.
حجت الاسلام اصفهانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب، شخصیت گرانقدری هستند که خدای متعال ارزانی این امت نموده است، عنوان کرد: امروز حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ستون و دیده بان انقلاب؛ حلقه وصل همه اقشار با سلایق گوناگون است و این اختلاف سلیقه ها هرگز نمی تواند سبب کدورت و تفرقه گردد.
وی در پایان بیان کرد: بر ما واجب است که حافظ دین اسلام باشیم، که در 1400 سال قبل توسط پیامبر اکرم(ص) آورده شده است و نگذاریم تحریف شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha