جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طه محمدی

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: اهل منبر و روحانیان باید این مسأله را برای نسل جوان تبیین کنند که در گذشته ایران همانند ایالتی از ایالات آمریکای استعمار گر بود، اما امام خمینی رضوان الله تعالی به ایران اسلامی عزت را برگرداند و دست استعمار گران جهان را از سر کشور و ملت کوتاه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در مسجد جامع شهر همدان با بیان این که انسان متوحه عیب های خود نمی شود، گفت: یکی از عیب هایی که انسان متوجه آن نیست کوچک شمردن مسایل بزرگ و با ارزشی همانند نماز است، عده ای نماز را مسأله ای کوچک حساب می کنند. امام صادق(ع) در این باره می فرماید شفاعت ما اهل بیت(ع) به کسی که نماز را کوچک بشمارد نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره نعمات فراوان باری تعالی تصریح کرد: ما نعمات خداوند متعال را نیز کوچک می شمریم، انسان باید نعمات الهی را به خوبی بشناسد و شکر گزار باشد.

امام شهر جمعه همدان در ادامه افزود: یکی از مسایلی مهم برای ما ایرانیان شناخت جایگاه امام راحل و نعمت انقلاب اسلامی است، این نعمت بزرگ نیاز به شکر گزاری داشته و شکر این نعمت به واسطه پاسداری و حمایت ار انقلاب و ولایت فقیه صورت می گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: ما باید برای نسل جدید از گذشته ایران اسلامی بگوییم، از عدم استقلال ایران، از وجود استعمار گران داخل ایران، نداشتن عزت و نداشتن تولید داخلی برای نسل جوان بگوییم.

آیت الله طه محمدی گفت: اهل منبر و روحانیان باید این مسأله را برای نسل جوان تبیین کنند که در گذشته ایران همانند ایالتی از ایالات آمریکای استعمار گر بود، اما امام خمینی رضوان الله تعالی به ایران اسلامی عزت را برگرداند و دست استعمار گران جهان را از سر کشور و ملت کوتاه کرد.

امام جمعه شهر همدان مطرح کرد: هم اکنون دنیای استکبار در برابر عظمت ایران اسلامی و قدرت ایران ذلیل و خوار شده و آمریکا و اسراییل از این مسأله خواب راحت ندارند.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب می فرماید که در دوران دفاع مقدس ما برای جنگ سیم خاردار تهیه می کردیم، کشوری که سیم خاردار نمی توانست تهیه کند حال تبدیل به قدرت جهانی شده است و  این ها همه از ثمره های امام و انقلاب بوده است.

  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha