پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله ناصری امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ایشان در هر کاری اگر رضای خدا وجود داشت به صورت کاملا مصمم وارد می‌شد ولو اینکه تمام مردم با آن کار مخالفت داشته باشند و اگر کاری رضایت خدا را نداشت حتما آن را ترک می‌کرد ولو اینکه همه مردم خواهان اجرایی شدن آن بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در دیدار منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد با بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در طول زندگی خود هیچ کاری را بدون رضای خدا انجام نمی‌داد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: ایشان در هر کاری اگر رضای خدا وجود داشت به صورت کاملا مصمم وارد می‌شد ولو اینکه تمام مردم با آن کار مخالف بودند و اگر کاری رضایت خدا را نداشت حتما آن را ترک می‌کرد ولو اینکه همه مردم خواهان اجرایی شدن آن بودند.

وی که در طول سال‌های تبعید حضرت امام خمینی(ره) همراه ایشان بود، تصریح کرد: تمام حرکات و فعالیت‌هایی که حضرت امام در ارتباط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند، هم کاملا برای جلب رضایت خداوند متعال بود و هیچ چیزی از این اقدامات برای خودش نمی‌خواست.

آیت‌الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه هرچه که امروز در این کشور امنیت و آرامش و پیشرفت وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و خون شهدا است، خاطرنشان کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم و با پیروی از ولی فقیه، زمینه پیشرفت هرچه بیشتر آن را فراهم آوریم.

امام جمعه یزد با بیان بر روایتی از پیامبر اکرم(ص) که در ارتباط با عاقبت‌اندیشی در امور روایت شده، عنوان کرد: هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم و هرچه می‌خواهیم بگوییم یا بنویسیم، باید با تفکر، سنجش و عاقبت‌اندیشی انجام شود تا در آینده از کارهایی که انجام داده‌ایم، پشیمان نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: افرادی که عاقبت‌اندیشی داشته باشند، هیچ زمانی از گذشته خود پشیمان نمی‌شوند، چرا که همه کارها را به درستی انجام داده و نگران آینده هم نیست، زیرا زیرساخت‌های لازم را برای امور آینده فراهم کرده است.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید نسبت به تمام جلسات و زمانی که این وظیفه را بر دوش داشته باشند حساسیت داشته باشند چرا که اولین جلسه‌ای که برگزار شد، در واقع به معنای این است که یک جلسه از این وظیفه خطیر به پایان رسیده و باید ببینیم که چه کاری انجام دادیم و از خود حساب بکشیم.

آیت‌الله ناصری یزدی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید به آن در بین اعضای شورای شهر توجه ویژه وجود داشته باشند، این است که خود را درگیر کارهایی که افراد دیگر در گذشته انجام داده‌اند نکنند، این موضوع بسیار مهمی است که باید حتما به آن توجه صورت گیرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر احساس می‌شود که در گذشته حقی از کسی ضایع شده و مشکلی وجود داشته، می‌توان با تشکیل یک کمیسیون به بررسی موضوع پرداخت و نتیجه را از کمیسیون دریافت و نسبت به آن اقدام کرد ولی اینکه اعضای شورا بخواهند تمام وقت خود را صرف این بکنند که در گذشته چه اقدامی شده، به کار خودشان نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: لازم است که در دوره جدید به فکر کارهای جدید و مناسب برای پیشرفت شهر باشیم و در راستای این موضوع به گونه‌ای حرکت کنیم که بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف نماییم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha