جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ارائه مشاوره های دینی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در هر شهری عالمی وجود داشته باشد، علاوه براینکه افراد جامعه از زندگی بهتری برخوردارند، آسیب های اجتماعی نیز به کمترین حد خود می رسد.

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، تجربه به ما نشان داده که در هر شهری عالمی وجود داشته باشد، علاوه براینکه افراد جامعه از زندگی بهتری برخوردارند، آسیب های اجتماعی نیز به کمترین حد خود می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: امروز جامعه ما به واسطه حضور طلاب و فضلای حوزه های علمیه در اقصی نقاط کشور، باید علاوه بر آسیب شناسی ، نیاز سنجی نیز صورت بگیرد.

سردار اشتری ادامه داد: حوزه های علمیه به جهت اشراف بر روی مسائل متنوع و مختلف علوم اسلامی و انسانی می توانند پاسخگوی دغدغه ها و شبهات آحاد جامعه باشند و حضور مشاورین خبره در بخش حوزوی نمایشگاه و استقبال گسترده مردم نشان از همین اعتماد و اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز جای مشاوره در جامعه خالی است، اظهارداشت: در گذشته نه چندان دور حضور بزرگان فامیل و ریش سفید نقش بسیار ویژه و ممتازی بود در میان خانواده ها و جامعه، چرا که در صورت بروز مشکلات میان خانواده با مراجعه به این افراد و گرفتن مشاوره و راهنمایی بسیار از مسائل حل می شد، ولی امروز این مساله دیگر در میان جامعه وجود ندارد و فرهنگ غرب در جامعه ما رسوخ کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان گفت: احیای امر مشاوره توسط طلاب و فضلای حوزه های علمیه یک مساله ارزشمند است که امیدواریم در هر سال شاهد رشد و توسعه این حرکت مبارک باشیم.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha