چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
ستودن کشیش نیجریه‌ای از شخصیت برجسته امام خمینی (ره)

حوزه/ در مراسم سالانه «هفته امام» که در انجمن آکادمی شاخه جنبش اسلامی نیجریه در کادونا برگزار شد، شخصیت‌های مذهبی از جمله یک کشیش مسیحی، امام خمینی (ره) را مورد ستایش قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imnig، در مراسم سالانه «هفته امام» که در انجمن آکادمی شاخه جنبش اسلامی نیجریه در کادونا برگزار شد، شخصیت‌های برجسته مذهبی از جمله یک کشیش مسیحی، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را مورد ستایش قرار دادند.
کشیش پاستور یوحنا بورو، با تعریف و تمجید از شخصیت برجسته امام خمینی (ره)، شیخ ابراهیم زاکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه را امام خمینی زمان برای آفریقا دانست.
کشیش بورو گفت: هرگز یک انقلاب موفقیت آمیز بدون حضور جوانان ممکن نیست، و امام خمینی همراه و در کنار جوانان رشد کرد، تا پایان به انسانیت خدمت کرده و خداوند از او برای از زیر سلطه خارج ساختن مستضعفان استفاده کرد. به شیوه‌ای مشابه شیخ زاکزاکی نیز تکرار همین ماجرا در کشور نیجریه می‌باشد.
بورو افزود: تغییر حقیقی و رهایی واقعی تنها از طریق انقلابی امکان پذیر است که توسط چنین شیخ مقدسی هدایت شود.
بورو که خودش ناظر کل کلیساهای انجیلی مسیحی می‌باشد، درحالی که در مراسم یادبود امام روح الله خمینی (ره) در کادونا به سخنرانی می‌پرداخت، برای رسیدن به صلح واقعی جوانان را به پشتیبانی استوار و محکم از شیخ زاکزاکی توصیه کرده و او را تنها امید برای آینده‌ای بهتر در نیجریه دانست.

مراسم سالانه «هفته امام» در نیجریه

مراسم سالانه «هفته امام» در نیجریه

مراسم سالانه «هفته امام» در نیجریه

مراسم سالانه «هفته امام» در نیجریه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha