جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اگر مسئولین و والدین توجه ویژه ای به تربیت دینی و انقلابی جوانان داشته باشند، می توان گفت حرکت انقلابی و اصلاحی نظام اسلامی باشتاب و کیفیت بهتری به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مسئولان و کارکنان سپاه شهر اقبالیه استان قزوین، به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و توجه معظم له به نسل جوان اشاره کرد و گفت: یکی از نکات مهمی که رهبری معظم انقلاب اسلامی به آن توجه دارند مخاطب قرار دادن نسل جوان است، چرا که جوانان آینده سازان جمهوری اسلامی بوده و بدون ساخته شدن جوانان و به میدان آمدن آنها، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: اگر مسئولین و والدین توجه ویژه ای به تربیت دینی و انقلابی جوانان داشته باشند، می توان گفت حرکت انقلابی و اصلاحی نظام اسلامی باشتاب و کیفیت بهتری به راه خود ادامه خواهد داد.

وی، تبیین انقلابی گری را بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) دانست و بیان داشت: انقلابی گری یکی از نکات مهمی بود که حضرت آقا به آن توجه ویژه ای داشتند، لذا اگر انقلاب را به معنای  اصلاح و تغییر مثبت و ترمیم نابسامانی ها بدانیم، این حرکت باید تا نهایت ادامه پیدا نماید، زیرا آسیب ها و خطرات همیشگی است و باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنان و حمایت از محرومان عالم آمادگی کامل داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به مسئله مظلومیت نظام اسلامی در دهه 60 و ترورهای ناجوانمردانه علیه شخصیت ها و مردم مظلوم در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز باید فرهیختگان جامعه توجه ویژه ای به حفظ ارزش ها و طرد نامحرمان از انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی در پایان به تخلفات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند که تخلف در انتخابات در نتیجه تاثیرگذار نبود، ولی موجب رواج تخلف و عادی شدن آن می شود و انتخابات را از سلامت خارج می کند، لذا باید با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha