پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر امروز مسئولان از بیت المال به خوبی صیانت کنند، مردم اعتماد و اعتقادشان به اسلام و نظام بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی صبح امروز در جمع معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این که امام خمینی (ره) دقت نظر و حساسیت بسیاری نسبت به امور بیت المال داشتند، گفت: با وجود این که وجوهات دینی بسیاری در دست امام(ره) بود، ولی هرگز از این وجوهات برای مصارف شخصی هزینه نکرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه در دین اسلام نسبت به بیت المال مسلمین و حفظ آن بسیار تاکید شده است، افزود: بسیاری از افراد زندگی معمولی دارند و با حقوق جزئی امور را می گذرانند، ولی هنگامی که در یک پست و مسئولیت قرار می گیرند، گذشته خود را فراموش می کنند که این مسئله برخلاف سیره اهل بیت(ع) است. انسان باید همان سیره روز اول را تا پایان ادامه دهد و سعی کند زندگی بر پایه اسلام و قناعت داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر امروز مسئولان از بیت المال به خوبی صیانت کنند، مردم  اعتماد و اعتقادشان به اسلام و نظام بیشتر می شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: اگر که برخی افراد در انتخابات شرکت نکرده و یا گلایه هایی دارند، نسبت به اسلام، اهل بیت(ع) و امام (ره) اعتراض ندارند، بلکه نسبت به عملکرد مسئولان اعتراض دارند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha