جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 417517
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه علوم قرآنی یزد

حوزه / هم زمان با ماه مبارک رمضان غرفه قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در نمایشگاه علوم قرآنی یزد طرح های ‏مفهومی سبک زندگی قرآنی را به نمایش می گذارد.‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، همزمان با ماه مبارک رمضان و برگزاری طرح ضیافت الهی، غرفه قرآنی اداره کل اوقاف در نمایشگاه علوم قرآنی آماده بازدید علاقه مندان است و در این نمایشگاه طرح های ‏مفهومی سبک زندگی قرآنی را به نمایش می گذارد.‏

بنا براین گزارش، طرح هایی از جمله وقف مصحف شریف ، تربیت حافظان قرآن کریم، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نمایش طرح های مفهومی سبک زندگی قرآنی مهمترین برنامه هایی است که در این غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

گفتنی است نمایشگاه علوم قرآنی یزد از تاریخ 17 تا 26 خردادماه از ساعت 21 تا ا بامداد در حسینیه صاحب الزمان (ع) محمود آباد دایر خواهد بود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در تمامی شهرستان های استان یزد دایر خواهد شد و مکان آن نیز در شهرستان یزد خیابان انقلاب، خیابان شهدای محمود آباد ، حسینیه صاحب الزمان(عج)می باشد.

همچنین در این نمایشگاه بخش های مختلفی از جمله کتاب و نرم افزار، موسسات قرآنی، کودک، صنایع دستی، نسخ قرآنی ، هنرهای تجسمی ، پخش فیلم، عفاف و حجاب، محافل و مجالس و کتابت قرآن خواهد بود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha