چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق به حملات تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد و خواستار تشکیل کنفرانسی منطقه ای برای دستیابی به استراتژی امنیتی منطقه ای برای مبارزه با تروریسم حقیقی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق به حملات تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد و خواستار تشکیل کنفرانسی منطقه ای برای دستیابی به استراتژی امنیتی منطقه ای برای مبارزه با تروریسم حقیقی شد.

در این بیانیه آمده است: با کمال تأسف اخبار حادثه تروریستی که در تهران واقع شده و تعدادی قربانی بی گناه به جا گذاشته را پیگیری می کنیم.

ما همبستگی و همدردی خود را با رهبر و ملت شریف ایران اعلام می کنیم و به شدت این اقدامات جنایتکارانه که با هدف متزلزل کردن امنیت و استقرار جمهوری اسلامی انجام می گیرد، محکوم می کنیم و ایران را در رأس کشور هایی می دانیم که با تروریسم مبارزه می کند و موضع های آشکاری در این خصوص دارد.

این بیانیه ادامه داد: تاکید می کنیم که نیاز مبرمی به اقدامات عملی و جدی برای مقابله با افراطی گری و ریشه کن کردن منابع فکری و مالی است و دوباره بر دعوت خود برای تشکلیل کنفرانس منطقه ای برای دستیابی به یک استراتژی امنیتی منطقه ای در جهت مبارزه با تروریسم حقیقی و رهایی جهان از جنایت های آن تاکید می کنیم. خداوند قربانیان بی گناه را مورد رحمت قرار دهد و به خانواده های آنان صبر عطا فرماید و مجروحین را شفای عاجل دهد.

شایان ذکر است که تروریست ها که در میان آن ها اشخاص انتحاری هم وجود داشت امروز صبح به ساختمان مجلس ایران و مرقد امام خمینی (ره) در تهران هجوم برده اند. این هجوم منجر به شهادت 12 تن و زخمی شدن 42 نفر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha