سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان، حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و مسئولیت آن را به عهده آمریکا، اسرائیل و عربستان دانست که از گروهک های تروریستی برای انجام اقدامات جنایتکارانه حمایت می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان، حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و مسئولیت آن را به عهده آمریکا، اسرائیل و عربستان دانست که از گروهک های تروریستی برای انجام اقدامات جنایتکارانه حمایت می کنند.

وی در سخنانی گفت: دشمنان ایران از گروهک های افراطی همچون "مجاهدین خلق" برای تهدید امنیت و استقرار ایران و ایجاد آشوب حمایت می کند. دشمنی آمریکا و اسرائیل مشخص و آشکار است و نیاز به دلیل ندارد.

مسئله جالب توجه این است که محمد بن سلما اخیراً ایران را تهدید کرد و گفت: جنگ را به قلب ایران خواهد کشاند. به نظر می رسد حرف های او خود را نشان داده است و این به معنی این است که بعد از حمله شدید عربستان به قطر و آشوبی که به پا شد، مرحله خطرناکی در حال آغاز باشد.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل به عربستان چراغ سبز نشان می دهند تا از تروریست ها در منطقه حمایت مالی کنند و حمله تروریستی در داخل ایران راه بیاندازند و اگر این سیاست های احمقانه که هزینه سنگینی برای منافع کشور های سه گانه خواهد داشت، ادامه داشته باشد، پیامدهای خطرناکی در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha