پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عبد الله حاجی صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران تنفر ملت ما را نسبت به استکبار بیشتر کرد، گفت: این اقدامات تروریستی، هرگز در حرکت، جهت گیری و روحیه مجاهدت انقلابی مردم تاثیر منفی نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان کشورمان در حادثه تروریستی تهران، اظهار داشت: ملت ایران و انقلاب اسلامی از همان آغاز، بارها طعم تروریست و حرکت های ضدانقلابی را چشیده است.

وی با بیان اینکه در 38 ساله گذشته بارها شاهد اقدامات تروریستی دشمنان بودیم، تصریح کرد: این اقدامات تروریستی، هرگز در حرکت، جهت گیری و روحیه مجاهدت انقلابی مردم تاثیر منفی نداشته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه اقدام تروریستی امروز نمایشی به نظر می آمد، افزود: گروه های تروریستی و دشمنان ملت ایران بدانند هرگز به امنیت و حاکمیت نظام اسلامی نمی توانند آسیب برسانند.

حجت الاسلام والمسملین حاجی صادقی اقدام تروریستی تهران را نتیجه حضور ترامپ در منطقه عنوان کرد و افزود: این نتیجه ارتباط دولت های عربی با استکبار است که ننگ بر آنها باشد.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران تنفر ملت ما را نسبت به استکبار بیشتر کرد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز چهاردهم خرداد تاکید کردند ما هزینه چالش و عدم سازش با استکبار را پرداخت می کنیم اما سازش نمی کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اقدام تروریستی امروز همان هزینه ای است که بخاطر استقلال طلبی و دفاع از ولایت پرداخت می کنیم و از قبل هم بوده و برای ما مسئله تازه ای نیست و ان شاء الله با حضور و نقش آفرینی نیروهای امنیتی کشور، به همین اندازه هم توفیق نخواهند داشت.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha