سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ آزمون ورودی دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو در ۱۸ کد رشته برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

هادی حجت، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث امشب در گفت و گو با خبرگزاری حوزه گفت: یکی از فعالیت های جدی دانشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث فعالیت در عرصه پذیرش دانشجویان در مقاطع علمی مختلف است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: دانشگاه قرآن و حدیث با سابقه طولانی و موفق هر ساله در مقاطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف می‌کند؛ در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول علم‌آموزی هستند که هزار و ۶۰۰ نفر از این افراد در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال هم در رشته تحصیلی از جمله علوم قرآن و حدیث، نهج‌البلاغه، حدیث با گرایشات مختلف، کلام، عقاید، روان‌شناسی اسلامی، ارتباطات و فقه و ... پذیرش دانشجو دارد و در ۱۸ کد رشته در سال جاری این پذیرش انجام خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن وحدیث اظهارکرد: پذیرش دانشجو در تهران، قم، اصفهان و مشهد به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود و در این بخش نیز دو هزار و ۶۰۰ نفر در ارشد و کارشناسی پذیرش کرده‌ایم.

حجت بیان کرد:  علاقه‌مندان  با حضور در آزمون سراسری تحصیلات تکمیلی می‌توانند کدرشته‌های مدنظر را انتخاب کرده و از ۲۱ تا ۲۵ خردادماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در سال تحصیلی ۹۶_ ۹۷ مشغول به تحصیل شوند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: در سال ۹۵ _ ۹۶ برای اولین بار در مشهد در دو رشته نهج‌البلاغه و علوم حدیث پذیرش داشتیم و امسال نیز برای دومین بار این کار صورت می‌گیرد و خوشبختانه در حال حاضر نیز ۲۵ نفر مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به نشانی اینترنتی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha