شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نوروزی

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خطاب به طلاب جدید گفت: شما سربازان امام زمان (عج) باید از آغاز طلبگی کلام نورانی ائمه معصومین (ع) را در همه ابعاد و موضوعات را نصب العین خود در امور زندگی و تحصیلی قرار دهید و به تهذیب نفس بپردازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام رسول نوروزی صبح امروز در جمع طلاب جدید حوزه علمیه قزوین با اشاره به برکات سحر خیزی، گفت: معمولا فرد سحر خیز از فرصت کافی برای عبادت با خدا و انجام فرایض و مستحبات دینی از جمله نماز را خواهد داشت و آثار این عبادت در چهره او نمایان خواهد شد و از او انسانی زیبا رو خواهد ساخت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از آثار فردی واجتماعی سحر خیزی، صبر و حوصله در مقابل مشکلات روزمرهاست. فردی که سحر خیز باشد از روح سالم تری برخوردار بوده و در نتیجه مقاومت او در برابر مشکلات زندگی بیشتر خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: فردی که سحر خیزی را پیشه خود نماید، همیشه از آرامش روحی مناسبی برخوردار خواهد بود و کمتر دچار اضطراب و مشکلات روحی می شود.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد:  خداوند در ماه مبارک رمضان مهمانی بزرگی را برای ما تدارک دیده است که با هیچ مهمانی دیگری قابل مقایسه نیست؛ و در این ماه از برخی کارها اجتناب می‌کنیم تا برخورد با گناهان را  داشته باشیم و بتوانیم به نتیجه روزه داری که تقوا است، دست پیدا نماییم.

وی در پایان خطاب به طلاب جدید تصریح کرد: شما سربازان امام زمان (عج) باید از آغاز طلبگی کلام نورانی ائمه معصومین (ع) را در همه ابعاد و موضوعات را نصب العین خود در امور زندگی و تحصیلی قرار دهید و به تهذیب نفس بپردازید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha