سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که داعش به آخر خط نزدیک شده است، گفت: رژیم سعودی مرکز فتنه انگیزی و تربیت و تغذیه گروه های تروریستی است و حمله سعودی ها به کشور مظلوم یمن، نمونه بارزی از آشوب طلبی این رژیم قبیله ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حوادث تروریستی تهران، گفت:  داعش پس از شکست‌های گسترده در عراق و سوریه به دنبال اقدامات تروریستی در کشورهای همسایه عراق است و از این رو نوک پیکان عملیات خود را به ایران معطوف کرد، زیرا ایران دشمن اصلی داعش و تروریست‌هاست.

وی ابا اشاره به این که امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق دارد، ادامه داد: تکفیری ها با حمایت سازمان های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی و برخی از کشورهای عقب افتاده مانند رژیم عربستان سعودی، دست به اقدامات تروریستی می زنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: انجام اعمال تروریستی دلیل بر ضعف تکفیری ها و حامیان آنهاست و با توجه به این، کشور ما از ثبات امنیتی خوبی در دنیا برخوردار است، خوشبختانه نقشه های شوم آنها منجر به شکست مفتضحانه بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: شکست تکفیری ها در عراق و سوریه و پیشروری مردم یمن و از طرف دیگر سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و فتنه انگیزی آنها که منجر به اختلاف بین کشورهای عربی شده، مجموعه عوامل موثر در حادثه تروریستی اخیر بود.

وی به نقش رژیم عربستان سعودی در پرورش گروه های تروریستی نظیر داعش و القاعده اشاره کرد و بیان داشت: رژیم سعودی مرکز فتنه انگیزی و تربیت و تغذیه گروه های تروریستی است و حمله سعودی ها به کشور مظلوم یمن، نمونه بارزی از آشوب طلبی این رژیم قبیله ای است.

مدیر حوزه علمیه قزوین، وظیفه مسئولین و مردم را در این برهه، حساس و خطیر دانست و گفت: وظیفه مسئولین، تقویت مسائل امنیتی و حفظ آرامش جامعه است و مردم هم باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.  تجربه های گذشته نیز نشان داده که این گونه حوادث نمی تواند در روند روبه رشد نظام اسلامی خللی وارد کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha