سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ، مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام بر ضرورت تبیین منظومه فکری و اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: حوزه انقلابی باید اهداف و برنامه های خود را باید بر مبنای اندیشه ها، رهنمودها و گفتمان مقام معظم رهبری ترسیم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام با تبریک ایام میلاد مسعود امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حوادث تروریستی تهران، گفت: با محوریت ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، قدرت حاکمیت بر دل ها به رخ عالمیان کشیده شد.

مدیر حوزه علمیه ایلام افزود: منطق امام (ره) مبارزه با استکبار ، ظالم و حمایت از مظلوم بود که الحمدلله خلف صالح ایشان امام خامنه ای نیز توانسته به طور کامل و جامع در مسیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حرکت می کنند و با هوشیاری و درایت، تمام بحران ها و مشکلات بر سر راه انقلاب رفع کرده اند و نمونه بارز آن فتنه 88 بود

وی ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) دشمنان به خیال خام خود امیدوار بودند که به راحتی بتوانند مسیر انقلاب را تغییر دهند، اما با تصمیم انقلابی و معجزه گونه مجلس خبرگان و انتخاب مقام معظم رهبری، تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: درایت، شجاعت، صلابت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث امیدواری تمام دوستان انقلاب در سراسر دنیا شد و در 28 سال گذشته خط، فکر، اندیشه و گفتمان امام (ره) نه تنها در ایران، بلکه در جوامع اسلامی در حال گسترش است

وی، تبعیت و حرکت در مسیر ولی فقیه را لازمه صیانت از انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی دانست و افزود:  تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سبب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده و دشمنان را مایوس و ذلیل کرده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام بر ضرورت تبیین منظومه فکری و اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و  گفت: حوزه انقلابی باید اهداف و برنامه های خود را باید بر مبنای اندیشه ها، رهنمودها و گفتمان مقام معظم رهبری ترسیم کند.

بر پایه این گزارش، در این جلسه معاونان حوزه علمیه استان ایلام نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha