جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید حجت الاسلام سیدمهدی تقوی

حوزه/ پيكر مطهر شهید حجت الاسلام تقوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا که در حادثه تروریستی روز گذشته مجلس شورای اسلامی به درجه شهادت نایل آمد، با حضور مسئولین و مردم انقلابی در تهران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، پيكر جهادگر و جانباز شهید حجت الاسلام سید مهدی تقوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا و رئیس سابق سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور که در حادثه تروریستی روز گذشته مجلس شورای اسلامی به درجه شهادت نایل آمد، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین و مردم انقلابی در تهران تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این روحانی شهید از اتوبان شهید محلاتی، خیابان پاسدار گمنام، میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت غرب، روبروی ورزشگاه شهرداری منطقه ۱۴، خيابان صاحب الزمان(عج)، كوچه مرادي برگزار شد.

مردم ولایت مدار و انقلابی در این مراسم با فریادها و شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «هیهات مناالذله»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، و ...، تنفر و انزجار خود را از اقدامات تروریستی و ددمنشانه اعلام کردند.  

پیکر شهید حجت الاسلام تقوی، پس از تشییع باشکوه در تهران، جهت خاکسپاری به قم منتقل شد تا در جوار کریمه اهل بیت(ع) در دل خاک آرام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم، از تشییع پیکر دیگر شهدای حادثه تروریستی تهران، فردا بعد از نماز جمعه خبر داد.

برپایه این گزارش، پیکر حجت الاسلام  تقوی، فردا  بعد از نماز جمعه برروی دستان مردم ولایتمدار قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha