جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشدید تدابیر امنیتی در بنگلادش در ماه مبارک رمضان

حوزه/به نیروهای نظامی و پلیس بنگلادش دستور داده شده، در ماه مبارک رمضان، به منظور دفاع از شهروندان در مقابله با باندهای مواد مخدر، دزدها و افراط‌گراها، تدابیر امنیتی را تشدید کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از dhakatribune، به نیروهای نظامی در بنگلادش دستور داده شده تدابیر  امنیتی در ماه مبارک رمضان را تشدید کنند. بازرس کل پلیس بنگلادش در داکا، به نظامیان و مجریان قانون دستور داده در ماه مبارک رمضان و همچنین روز عید فطر، تدابیر امنیتی از جمله مبارزه با باندهای مواد مخدر، دزدها، افراط ‌گراها  و زورگیرها را افزایش دهند.

این بخشنامه در یک جلسه مشترک در مرکز فرماندهی پلیس با حضور دیگر مقامات ارشد و بلندپایه نظامی به تصویب رسید. در این نشست همچنین از افسران نظامی خواسته شد به طور پیوسته و دقیق مراقب شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، اینستگرام، واتس آپ، ویچت و یوتیوپ باشند. همچنین از آن‌ها خواسته شد هشیارانه و گوش به زنگ، از هرگونه شایعه پراکنی مذهبی در فضای اینترنت و سوءاستفاده از احساسات دینی مردم جلوگیری به عمل آید.

به پلیس آزادراه‌ها و راه آهن‌ها نیز دستور داده شد که برای جلوگیری از هر گونه جرایم چون سرقت در بزرگ‌راه‌ها یا مسیرهای راه آهن در ماه رمضان در حالت آماده باش قرار بگیرند. در عین حال از سازمان‌های مجری قانون  خواسته شد اقدامات متعددی برای حفظ نظم عمومی به کار گرفته و در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

از مردم نیز خواسته شده که هشیار بوده و در صورت مشاهده هر حادثه و اتفاق مشکوکی با پلیس تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha