پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وداع با شهدای ترور

حوزه/ مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، با حضور سران قوا، مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های شهدای ترور، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های شهدای ترور، در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، آیت ‌الله امامی کاشانی، سفرای برخی کشورها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای هیئت دولت، فرماندهان نیروهای مسلح، و... در این مراسم حضور داشتند

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و مرثیه سرایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، پیام مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلچایگانی قرائت شد.

آمریکا داعش بزرگ بین‌المللی است

در ادامه این مراسم، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در سخنانی، با تقدیر از پیام مقام معطم رهبری و با محکومیت این حادثه تروریستی، گفت: امروز روز سختی برای ملت ایران است، روز وداع با عزیزانی که مظلومانه در حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند و به ارواح مطهر این شهدای عزیز درود می فرستیم .

وی ادامه داد: حمله ناکام تروریست ها به حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی به صورت هم زمان، به عنوان دو مرکز مورد توجه ملت ایران، نشان دهنده تمرکز آن ها بر محورهای اصلی مردم سالاری دینی ملت ایران است .

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه کوتاهی به شهدای این واقعه نشان می‌دهد تروریست‌ها ناتوان از دسترسی به اهداف خود یعنی صحن مطهر و مجلس شورای اسلامی بودند و با هدفگیری‌های کور مردم و کارکنان مجلس را به شهادت رساندند.

لاریجانی با بیان اینکه آمریکا داعش بزرگ بین‌المللی است، ابراز داشت: سنای آمریکا از کمترین عاطفه انسانی برخوردار است. سپاه پاسداران و نیروی قدس خط قرمز ایران است.

برپایه این گزارش، مراسم تشییع شهدا حادثه تروریستی پس از اقامه نماز جمعه، از میدان انقلاب به سمت چهارراه حافظ با حضور مردم شهید پرور برگزار خواهد بود.

گفتنی است، عملیات‌‌ تروریستی تهران در روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی توسط گروهک تروریستی داعش رخ داد که در این حوادث 17 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 50 نفر زخمی شدند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha