پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را خاستگاه تروریست پروری و داعش را عصاره بی هویتی ها خواند و گفت: حادثه تروریستی تهران که منجر به شهادت عده ای روزه دار شد، هوشیاری و بیداری را به ملت تزریق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز (19 خردادماه) در دانشگاه تهران ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و به خاک و خون کشیدن عده ای از مردم روزه دار حاضر در مجلس و حرم امام خمینی(ره)، اظهارداشت: این حرکت دردناک به واسطه اقدام شنیع عده ای زبون، رذل، فریب خورده، بدبخت دنیا و آخرت در تهران شکل گرفت که بواسطه حضور نیروهای بیدار و با صلابت امنیتی، نظامی و انتظامی سریع برچیده شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: این حوادث تروریستی ساخته دنیا استکبار است همان طور که امام راحل فرمودند؛ رژیم آمریکا یک رژیم تروریست بذات است، چرا که از آغاز حکومت ننگین خود چیزی جزء شرّ برای جامعه بشری نداشته و به وجود آمدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه به عنوان کانون تروریسم دولتی نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های رژیم تروریستی صهیونیست همین ترورها است، پس از انقلاب هم که یک مجتهد، عارف، عالم، با تقوا، در چارچوب دین خدا این انقلاب را در دنیا محقق کرد و شرق و غرب را به حیرت درآورد، نیز از این ترورها و خشونت‌ها دست بردار نبودند در جریان جنگ تحمیلی نیز علیه ما برخاستند، اما این روحیه جهادی که در جوان‌ها و آحاد ملت و عشق به شهادت و نترسیدن از مشکلات ما را پیروز کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: پیروزی ما پیروزی خون بر سلاح و اعتقاد بود، دنیای کفر برای اینکه برای خود تَنی درست کند، جنگ به راه انداخت و از طریق سلفی‌ها و  گروهک‌های تروریستی و در نهایت داعش که عصاره بی هویتی گروه های تکفیری است، اقدام کردند و آنها را فریب دادند آن هم با شعارهای اسلامی و الله‌اکبر،‌ اما این‌ها کپسولی است که روی پوسته آن زیباست اما در حقیقت همان کپسولی است که آن بی‌دین‌ها در روز عاشورا به جنگ با پسر پیامبر خدا با همان شعار الله‌اکبر آمده بودند و سر امام حسین(ع) را با بی رحمی از تن جدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: امروز جریان منحط استکبار تحت عنوان گروه‌های مختلف به میدان آمده است، این جریان‌ها تحت عنوان گروهک‌هایی که اسم مختلف دارند، ایجاد شده که خط قرمز دینی و بینش درست جهانی و رحم و مروت ندارند. کشتن کودک و زن و مرد در مسجد و پایگاه‌های خدمتی اینها را درنده ساخته است. ما در سال 60 فجایع عظیم را پشت سر گذاشتیم و بخشی از جوانان کشور ما را در وادی قتل و غارت قرار دادند. گروهی از اینها اوایل دم از نهج البلاغه و مقابله با آمریکا می‌زدند اما عاقبت در خط آمریکا حرکت کردند و اولیا الهی همچون شهید دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه ملت ما همه داغ‌ها را هضم کرد، اما چرخ انقلاب راکد نشد و هر خونی ریخته شد، ولایتمداری مردم ما افزون شد، گفت: این حادثه البته ترقه‌ای بیش نبود و مردم ما نمی‌ترسند اما هشدار بود که برخی دهه شصت را فراموش و تجاهل نکنند. اِعمال قانون و اراده ولی فقیه علیه جلادان را مورد خدشه قرار می‌دهند. برخی چگونه رویشان می‌شود که آن زمان کنار این جریانات بودند ولی از گذشته خود پشیمان شده‌اند. این حرکت ادامه آن حرکت است و ما آن دوران را پشت سر گذاشتیم. جوانان ما از بینش بیشتری برخوردارند و ما همچنان مقاوم ایستاده‌ایم و از مقابله عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه باید از قوت روح و مقاومت آحاد مردم که خم به ابرو نیاوردند، تشکر کنم. از نیروی انتظامی و سربازان گمنان امام زمان(عج)، سپاه پاسداران که حادثه حرم را در نطفه خفه کردند و حادثه مجلس را با کم‌ترین تلفات توانستند مهار کنند، تشکر می‌کنم. این نظام نظام علوی و حسینی و عاشورایی است و مردم زیر این پرچم، احساس حمایت غیبی می‌کنند و تزلزلی در مسیرشان پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه امروز ما به قدرت بسیج‌کننده شعارهای انقلابی بیشتر احتیاج داریم، گفت: انتخابات اخیر برای ما آبرو و بیعت دوباره با آرمانهای امام و شهدا بود. چه آنهایی که نامزدشان رای آورد و چه آنها که رای نیاورد، لشگر انقلاب بودند و حضورشان اعلام اراده قطعی برای ادامه راه امام بود. اشخاصی که رای آوردند کسی را تحقیر نکنند. این آرا، رای به حقانیت خون شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تأکید کرد: رئیس جمهور و مسئولان هوای محرومان و پابرهنگان را داشته باشند و از اشرافیت دوری کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید حرف های ما در چارچوب‌های شرعی و اخلاقی باشد، تصریح کرد: سند 2030 در شان نظام جمهوری اسلامی نیست و برای آموزش و پرروش نباید بیگانگان برنامه دهند. من از سران قوا توقع دارم حرمت نظام و ولایت را حفظ کنند که تاکنون این گونه بوده و از این پس هم رمز وحدت ما همین ولایت است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha