جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 417698
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از برگزاری دوره یک ساله بیان مهارت های تفسیری در این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی امشب در مراسم افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله العظمی سبحانی برگزار شد گفت: این دارالقرآن به توصیه و سفارش آیت الله العظمی سبحانی و حمایت های آیات عظام مکارم شیرازی و جوادی آملی شکل گرفته است و در این سالها این مرکز به توسعه مباحث قرآنی در قالب تفسیر و.. در حوزه نقش بسزایی داشته اشت.

وی افزود: با همکاری با مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن علامه طباطبایی در سالهای اخیر در ماه رمضان اساتید بزرگ تفسیری از حوزه که در سطوح عالی و خارج در حال تدریس هستند به استانهای مختلف اعزام شدند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: سه سال پیش 30 نفر از اساتید حوزه به سراسر کشور اعزام شدند؛ در سال گذشته نیز 60 نفر از اساتید تفسیر حوزه به سراسر کشور اعزام شدند و امسال با تلاش مراکز مختلف امسال 110 نفر به سراسر کشور اعزام شده و به برگزاری برنامه های تفسیری مشغول شدند.

وی گفت: خوشبختانه با توجهاتی که مراجع عظام مرتبط با بحث تفسیر قرآن در حوزه داشته اند این بحث جایگاه شایسته ای نسبت به گذشته پیدا کرده است و هم اکنون بیش از 400 درس تفسیر در حوزه برقرار است.

نجفی قدسی بیان کرد: در این سالها در درالقرآن کریم سعی کرده ایم که با همکاری مجامع قرآنی حوزوی در حوزه تفسیر، تلاش جدیدی شکل گیرد و خوشبختانه در دوره تحصیلی سال گذشته دوره های یک ساله مهارت های بیان تفسیر برگزار شد و بزرگان حوزه نیز در این مکان به تدریس پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha