جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی در مراسم افطاری امشب دارالقرآن کریم علامه طباطبایی به بیان توصیه های اخلاقی به طلاب جوان پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم افطاری  و گردهمایی اساتید تفسیر حوزه علمیه قم با حضور آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید در دارالقرآن کریم علامه طباطبایی در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این مراسم، مرتضی نجفی قدسی مدیر این موسسه با اشاره به اهداف وتاریخچه شکل گیری این مجموعه بیان کرد: این مجموعه با عنایات و حمایت های آیات عظام تقلید امروز به مجموعه ای موثر در عرصه توسعه فرهنگ تفسیر قرآن مبدل شده است.

سخنران اصلی این مراسم آیت الله العظمی سبحانی بود که ایشان نیز در سخنرانی خود به چند عرصه مختلف از جمله بیان کرامات امام حسن(ع) و بیان مبانی قرآنی احکام الهی اشاره کرند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حسین کریمی یکی از طلاب حوزه علمیه قم به دست این مرجع عظام تقلید معمم شد؛ این مرجع تقلید پیش از معمم شدن این طلبه حوزوی بیان کردند: گاهی حلال ها برای انسان حرام می شود و معمم شدن نیز باعث حرام شدن برخی کارها برای طلاب می شود؛ مثلا دیگر یک طلبه معمم نمی تواند در خیابان بدود و یا سیگار بکشد و یا کارهای دیگر را انجام دهد، زیرا امروز دیگر سرباز رسمی امام زمان(عج) می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهنام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    افطاری خواص ، نوشابه قوطی و ... به به چه ثوابی داره