جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ آیت الله اراکی با بیان اینکه توجه به اسلام و تعالیم آسمانی این دین معنوی راهگشای بسیاری از تنگناهاست، گفت: نسل جوان باید به طور ویژه با این آرمان ها از سنین کودکی آشنا شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله محسن اراکی، شب گذشته در مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) که در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به محبت محمد و آل محمد، اظهار داشت: فرهنگ ما محمدی است و اساس این فرهنگ نیز محبت به رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) است.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: شیعیان به خصوص نسل جوان جوان باید خطبه های مسجد و خانه حضرت زهرا (س) را بخوانند تا با زندگی ائمه اطهار و حضرت علی (ع) آشنا شوند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت زهرا (س) در این خطبه ها از حضرت علی (ع) تعریف می کنند که اگر آن حضرت به حکومت باز می گشت می دیدید که چگونه عدل و عدالت در جامعه گسترش پیدا می کرد.

 عضو جامعه مدرسین حوزه، افزود: توجه به اسلام و تعالیم آسمانی این دین معنوی راهگشای بسیاری از تنگناهاست که نسل جوان باید به طور ویژه با این آرمان ها از سنین کودکی آشنا شوند.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه، قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باید در صدر برنامه های آموزشی جوانان کشور قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان کشور با آشنایی با این سه اصل مهم اسلام در برابر توطئه ها دشمنان و معضلات جامعه بیمه می شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha