پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فرحزاد

حوزه/ آل سعود از گرگ درنده هم وحشی تر هستند و به جای اینکه درآمد کشور خود را صرف محرومان کنند به رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل می دهند و زمانیکه انسان از صراط مستقیم منحرف شود، خیلی خطرناک و طغیان گر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در سخنرانی پیش از ظهر حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: نبی گرامی اسلام(ص) می فرماید، کسی  حاجتی دارد و به مشکل و بحران برخورد کرده است، زیاد صلوات بر محمد و آل محمد بفرستد و مداومت داشته باشد که این کار غم ها را از بین می برد و رزق و روزی مادی و معنوی را زیاد خواهد کرد.

وی افزود: در روایتی امام حسن علیه السلام می فرماید، خداوند رمضان را ماه میدان مسابقه قرار داده و تقدیرات یکسال در این ماه نوشته می شود و اولیاء الهی سعی می کنند سبقتشان در امور معنوی باشد و گره گشایی از کار مومن در این ماه بر اساس روایات از عبادت هزار ماه برتر است.

استاد حوزه خاطر نشان کرد: صله رحم، احسان، کمک به والدین و  دستگیری از مستمندان، باعث خشنودی و عاقبت به خیری و آمرزش الهی خواهد شد و کسی که به فکر مسائل اخروی باشد، اصلا به فکر مادیات نمی افتد که بخواهد زندگی خود را با آن ها مشغول نماید و در کل دنیا برایش ارزشی نخواهد داشت و غصه این دنیای فانی را نخواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در ادامه گفت: انسان باشد شکر گذار سلامتی، عافیت و امنیت باشد و طلبکار خداوند نباشد و به چیزهایی که دارد قانع باشد.

وی با اشاره به طغیان گری انسان در مواقع بی نیازی افزود: آل سعود از گرگ درنده هم وحشی تر هستند و به جای اینکه در آمد کشور خود را صرف محرومان کنند به رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل می دهند و زمانیکه انسان از صراط مستقیم منحرف شود خیلی خطرناک و طغیان گر می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین فرحزاد اظهار داشت: غرور کاذب انسان را به شکست می کشاند و زمانیکه انسان خود را بی نیاز ببیند طغیان خواهد کرد و انسان باید تلاش نماید برای کسب توشه آخرت تا گرفتار آتش جهنم نشود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha