چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین امینی

حوزه/اگر در خارج از کشور با تروریست‌های تکفیری مبارزه نکنیم، باید در داخل شاهد اتفاقات تلخی چون حادثه تروریستی اخیر تهران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی قائد امینی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تسلیت حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: تروریست‌ها و ایادی استکبار جهانی بدانند که  با این ترورها مردم ایران با صلابت تر از گذشته به راهشان ادامه می‌دهند و این گونه حوادث تروریستی و بزدلانه هیچ گونه خللی در وحدت و ارده مردم ایران وارد نمی‌کند.

 مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین تصریح کرد:  اگر در خارج از کشور با تروریست‌های تکفیری مبارزه نکنیم، باید در داخل شاهد اتفاقات تلخی چون حادثه تروریستی اخیر تهران باشیم.

وی، به هم ریختن امنیت کشور و ایجاد ناامنی مقطعی را هدف اصلی دشمن عنوان کرد و افزود: امنیت کشور حاصل خون شهداست و در هیچ جای منطقه چنین امنیتی را شاهد و ناظر نبوده و نیستیم.

حجت الاسلام قلائد امینی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل در عرصه بین المللی و عضو فعال در نهاد و سازمانهای جهانی همواره بر احترام به حقوق بین الملل تاکید داشته و در همین چارچوب و به عنوان کشوری مسوولیت پذیر، در مسیر صلح و امنیت جهانی گام برداشته است.

وی به نقش عربستان سعودی در پرورش گروه های تروریستی نظیر داعش، بیان داشت: ملت و مسئولان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هدف تروریستها قرار گرفتند و بیش از 17 هزار شهروند ایرانی در عملیات مختلف تروریستی شهید شدند و عناصر گروهک تروریستی منافقین از جمله عاملان اجرای عملیات تروریستی در ایران بودند که امروز در سایه چتر حمایتی عربستان سعودی قرار دارند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون استان قزوین در پایان تاکید کرد: برای حفظ استقلال و امنیت در کشور باید از ایجاد اختلاف و دودستگی پرهیز نماییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha