سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری محافل انس با قرآن در روستاها و مناطق محروم خرم آباد با حضور مبلغان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار محافل انس با قرآن علاوه بر روستاها در مناطق محروم خرم آباد در حال اجراست، اظهار داشت:‌ مبلغان در این طرح با حضور در مناطق محروم خرم آباد محافل انس با قرآن شامل قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم را برای رده های سنی مختلف برگزار می نمایند .

وی با اشاره به اینکه در این محافل از وجود قاریان برتر کشوری و استانی برای اشاعه فرهنگ قرآنی استفاده خواهد شد، بیان داشت: در این محافل کتب قرآنی و احادیث نیز بین روستاییان روزه دار توزیع خواهد شد .

رئیس اداره تبلییغات اسلامی شهرستان خرم آباد در ادامه با اشاره به وجود خانه های عالم و ضرورت وجود این خانه ها برای استقرار دائم روحانیون، گفت: امید می رود با احداث و تجهیز خانه های عالم، زمینه حضور مبلغان در مناطق بدون روحانی برای همه ایام سال فراهم شود تا شاهد ارتقاء فرهنگ دینی و قرآنی در بین روستائیان باشیم .

 حجت الاسلام منصوری با اشاره به ضرورت وجود خانه های عالم در جوار مساجد خاطر نشان کرد:تمام روستاهای بالای 30 خانوار باید از خانه های عالم برای استقرار دائم مبلغ بهره مند شوند .

وی در پایان بیان داشت: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر روحانیون مستقر، طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران نیز با حضور در روستاهای حاشیه خرم آباد به تبلیغ معارف اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) می پردازند. .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha