چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کامران پنام - معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان،

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان گفت: امسال تعداد آثار رسیده به جشنواره علامه حلی(ره) بیش از ۴۲۰ اثر بوده است که این آمار رشد ۳ برابری را نشان می دهد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه میزان آثار ارسالی سال گذشته طلاب به جشنواره علامه حلی(ره) 104 اثر بوده است، بیان داشت: امسال تعداد آثار رسیده به جشنواره علامه حلی(ره) بیش از 420 اثر بوده است که این آمار رشد 3 برابری را نشان می دهد .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مرحله تفصیلی اول آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با داوری و ارزیابی اساتید پژوهش آغاز شده است، افزود: در نهایت قریب به 40 اثر برای ارزیابی تفصیلی دوم و نهایی انتخاب خواهند شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه تعداد 10 گروه ارزیابی متشکل از اساتید تفسیرعلوم قرآن، ادیان، تاریخ، اخلاق، تربیت و ... مشغول ارزیابی آثار هستند، گفت: مرحله اختتامیه و نهایی آثار استانی جشنواره علامه حلی(ره) مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه در این ارزیابی ها اساتید داور تلاش خواهند کرد با رعایت اصول ارزیابی، آثار برتر را انتخاب نمایند، اظهار داشت: کشف استعدادهای برتر در زمینه های علمی-پژوهشی، گردآوری آثار پژوهشی و جهت دهی به استعدادهای برتر طلاب خوش ذوق و اهل قلم از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی(ره) حوزه های علمیه است .

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha