پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سمیه عزیزی - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از آموزش مشاوره تخصصی به مشاوران مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اشاره به آغاز طرح آموزش عمومی مشاوره ویژه مدارس علمیه خواهران گفت:در این دوره مشاوران مدارس علمیه می توانند با مراجعه به سایت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

وی با اشاره به اینکه در این دوره 13 نفر از مشاوران مدارس علمیه خواهران استان لرستان آموزش های لازم مشاوره را در زمینه های خانوادگی، تحصیلی، رشد و سازگاری اجتماعی و ... فرا می گیرند، افزود:در این  دوره مهارت های لازم زیر نظر مشاوران مجرب به مشاوران جهت انتقال به طلاب ارائه می شود .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه ایجاد وحدت رویه جهت مشاوره مسائل تربیتی اخلاقی با رویکرد اسلامی از مهمترین اهداف اجرای این دوره آموزشی است، بیان داشت: مشاوره خانواده با تاکید بر منابع اسلامی، مشاوره ازدواج با تاکید بر منابع اسلامی و مشاوره فرزند پروری با رویکرد اسلامی از دیگر سرفصل های این دوره آموزش به مشاوران مدارس علمیه استان است .

خانم سمیه عزیزی در پایان در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون تمام مدارس علمیه خواهران استان لرستان از وجود مشاور بهره مند هستند و طلاب مشاوره های لازم را در زمینه های گوناگون  دریافت می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha