جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 417831
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
تصاویر/ مراسم  گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سعیدی

حوزه/ امروز کسانی که ندانسته به سپاه و بسیج حمله می کند نمی دانند چه می گویند؛ ولی دشمن خوب می داند آنها چه می گویند؛ این حمله تروریستی ثابت کرد، کشور ما قربانی تروریست است و آنها به کشور ما طمع دارند و ریشه تروریست ها در آمریکاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی شب گذشته در مراسم  گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سید محمد رضا سعیدی که در بوستان شهدای ناصر دیوان قم برگزار شد، اظهار کرد: امامت امام حسن مجتبی علیه السلام در دوران سختی آغاز شد و در نهایت به شهادت رسید چرا که با دوران حیله گری همانند معاویه و عمروعاص همزمان بود و مردم در جبهه حیله قرار داشتند و به مقابله با ائمه اطهار(ع) پرداختند به همین علت ذائقه مرد تغییر کرد.
وی اضافه کرد: امام خامنه ای فرمودند یکی از تلاشهای دشمن تغییر ذائقه مردم است؛ زمانی که ذائقه مردم عوض شد مردم مومن در دستگاه معاویه لعنت و توهین بر اهل بیت(ع) به صورت آشکار می کردند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه با همراهی مردم امام پیروز است، عنوان کرد: اگر مردم نباشند حق و حقیقت تنها می مانند؛ اگر امام حسن علیه السلام همانند جمهوری اسلامی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش داشت کسی جرئت نمی کرد امام را خانه نشین کند.
وی خاطرنشان کرد: پیام این مجالس و بزرگداشت ها و تصاویر شهدا این است که آنچه امروز در اختیار ماست به برکت خون شهدا به دست آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: این قوم که چند روز گذشته سرکوب شدند و در حال دستگیری هستند شبکه بزرگی تشکیل دادند و همه تجربه خود در عراق و سوریه را جمع کرده تا در اینجا پیاده کنند؛ اما طی نیمروز بساطشان جمع شد، چراکه کشور متعلق به امام زمان(عج) و رهبری بوده و این مردم سی و چند سال است که با خون شهدا پیمان بسته اند تا پشتیبان ولایت باشند.
امام جمعه قم با اشاره به اینکه در این شبها، باید دعاگوی رزمندگان جبهه مقاومت در کشورهای همسایه باشیم، گفت: امیدواریم بساطشان در دیگر کشورها نیز برچیده شود؛ باید همت خود را بالا ببریم تا زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر و خوشنودی ایشان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه به برکت ولایت امنیت در کشور حاکم است، تصریح کرد: با ظهور امام زمان(عج) انتقام خون شهیدان و امام شهیدان را خواهیم گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شهید سعیدی به امام خمینی(ره) توجه خاص داشت، زندانی و شکنجه سزای کسی بود که با امام ارتباط داشت و عکس رساله امام را نگهداری و پخش می کرد.
وی اضافه کرد: خطری که امت سلام را از ابتدا تا به امروز تهدید می کند جابه جایی ظالم و مظلوم و تغییر دوست و دشمن است؛ شهید سعیدی دوستان اهل بیت(ع) و اسلام را به مردم معرفی می کرد تا جای شان با دشمنان عوض نشود.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز کسانی که ندانسته به سپاه و بسیج حمله می کند نمی دانند چه می گویند ولی دشمن خوب می داند آنها چه می گویند؛ این حمله تروریستی ثابت کرده که کشور ما قربانی تروریست است و آنها به کشور ما طمع دارند و ریشه تروریست ها در آمریکاست.
وی با تاکید بر اینکه شجره طیبه انقلاب نیاز به آبیاری دارد، گفت: آبیاری نیازمند خون شهداست و پیروزی کشورهای اطراف با خون شهیدان حاصل می شود، آمریکا بداند که ما پیرو امام حسین علیه السلام هستیم که فرمودند، دین خدا نمی ماند مگر با خون ما.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه پارک ها و بوستان ها در نقاط مختلف شهر وجود دارد، عنوان کرد: در همه بوستان ها باید اینگونه برنامه های فرهنگی توسعه یابد، خانم ها، نوجوانان و نونهالان از معارف اهل بیت و الگوهای مقاومت بهره مند شوند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha