جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ قطان گفت: اقدامات تروریستی اخیر که در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد فقط به سود اسرائیل و استکبار جهانی است، اما دشمنان باید بدانند که این اقدامات تروریستی و جنایت ها باعث می شود ایران قدرتمندتر از گذشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و در پی وقوع اقدامات تروریستی 17 خرداد در ایران و به شهادت رسیدن 17 نفر از شهروندان بی گناه ایرانی در ماه مبارک رمضان، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان با صدر پیامی گفت: اقدامات تروریستی اخیر که در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد فقط به سود اسرائیل و استکبار جهانی است، اما دشمنان باید بدانند که این اقدامات تروریستی و جنایت ها باعث می شود ایران قدرتمندتر از گذشته باشد.

وی با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و تبریک این روز به شیعیان گفت: اگر بخواهیم سالروز میلاد امام حسن(ع) را گرامی بداریم، باید از امیال شخصی و تکبر و عوامل تفرقه مسلمانان دست برداریم.

شیخ قطان گفت: برای شرافت و فخر سید حسن نصرالله همین بس که او عامل حفظ وحدت ملی و اسلامی و حفظ جان مردم لبنان و خاموش شدن فتنه بی دینانی بوده که هیچ علاقه ای به شیعه و سنی و اسلام ناب محمدی ندارند.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: ما نیز وظیفه داریم از این خط و جنبش های مقاومت حمایت کنیم؛ چراکه مقاومت نیز از تمام دارایی های خود برای لبنان و متحد ساختن طوایف و مذاهب شیعه و سنی و مسیحی و دروزی گذشته و این گونه نیست که فقط به شیعیان اهتمام داشته باشد.

وی افزود: آیا اکنون اقدمات و دستاوردهای حزب الله در لبنان و رویارویی آنها با اسرائیل و تکفیری ها به سود لبنان نبوده است؟ آیا اقدامات حزب الله تا کنون به سود تمام احزاب و گروه های داخلی نبوده است؟

رئیس جنبش قولنا و العمل ادامه داد: از خداوند می خواهیم رهبران احزاب سنی لبنان را موفق کند با تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت موافقت کنند تا همه به صورت یکسان در پارلمان نماینده داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha