سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۸/آیت الله مقتدایی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: امروز حوزه متشکل از بخش ها، سازمان ها و نهادهای پرتلاش و خدوم اسلام است و آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن یکی از برکات و افتخارات حوزه علمیه مقدس قم می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، آیت الله مرتضی مقتدایی شب گذشته در آیین رونمایی از آثار جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم اظهار داشت: امروز آثار و برکات حوزه های علمیه برای همگان شناخته شده و آشکار است؛ ولی لازم است که این آثار برای عموم افراد جامعه نمایش داده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن بسیار عالمانه و با ارزش است؛ به طوری که طلاب و فضلا می توانند از جنبه علمی آن و مردم و علاقمندان از جنبه عمومی آن استفاده نمایند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ امروز حوزه متشکل از بخش ها، سازمان ها و نهادهای پرتلاش و خدوم اسلام است که آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن یکی از برکات و افتخارات حوزه علمیه مقدس قم می باشد. 

دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه تأکید کرد: تنها دایره‌المعارف علوم قرآن مطرح، همین دایره‌المعارفی است که امشب جدیدترین جلد آن رونمایی می‌شود.

آیت الله مقتدایی اظهار داشت: امید است تهیه و تدوین این دایره‌المعارف شامل عنایت ویژه امام زمان(عج) گشته و همه چاپ های آن در معرض مطالعه افراد قرار گیرد.

گفتنی است؛ ۱۱ اثر از جدیدترین آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در دو بخش مکتوب و دیجیتال شب گذشته با حضور علما، پژوهشگران و عموم مردم در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به دست آیت‌الله مرتضی مقتدایی رونمایی شد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha