سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار اعضای مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله اصلی در اقتصاد مقاومتی پیروزی حق در جامعه است؛ نه مسائل شخصی، گفت: بهترین عبادت ها کسب روزی حلال است و ما وقتی به آرمان های خود می رسیم که در دنیا گرسنه ای وجود نداشته نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جمعی از اعضاي شوراي عالي بسيج كارگري خراسان جنوبي ضمن تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از لیالی قدر، گفت: مسئله کارگری از مسائل مهم اقتصاد است و آنچه که در زمینه کار و کارگری مهم است، مسئله فرهنگی می باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم در جهان کار می کنند؛ اما تفاوت کار کردن در همین مسئله فرهنگی است، افزود: شخص ممکن است کار کند، اما کار او به دلیل حرص و طمع یا فرهنگ های طبقاتی و سرمایه داری شرک گونه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش هر کاری را فرهنگ تعیین می کند، گفت: دلیل اینکه در صحنه کارگری شورای عالی بسیج کارگری احراز موقعیت می کند، همین ارزشی بودن کار آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه موقعیت واقعی برای کسی است که هدفمند و الهی کار می کند، گفت: خیلی ها فکر می کنند که هدف از کار کردن تامین معاش است؛ اما آنچه که به کار ارزش می دهد جنبه انسانی و الهی بودن و همچنین تفکر معنوی و بسیجی می باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی در اقتصاد مقاومتی پیروزی حق و جامعه است؛ نه مسائل شخصی، گفت: بهترین عبادت ها کسب روزی حلال است و ما وقتی به آرمان های خود می رسیم که در دنیا گرسنه ای وجود نداشته نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه وقتی تفکر و فرهنگ بسیجی در مجموعه ای هدفمند شکل بگیرد، کارها درست پیش خواهد رفت، افزود: وقتی کار خدایی باشد همه چیز حتی خواب کارگر هم عبادت است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص درخواست بسیج جامعه کارگری از نماینده ولی فقیه در استان برای ورود آستان قدس رضوی به بخش اشتغال و صنعت استان، گفت: بنده با تولیت آستان قدس رضوی در گذشته صحبت هایی برای حمایت از تولیدات استان کرده ام که قول دادند غرفه‌ای را در مشهد مقدس برای معرفی و ارائه تولیدات کشاورزی و صنعتی اختصاص دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در نقاطی که محرومیت زیاد است و کار مشکل دارد، مشکلات را از زبان کارگران دقیق همان چیزی که هست، مستند کنید و به تولیت آستان قدس رضوی ارسال شود و بنده هم پیگیری خواهم کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha