چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خوشنویسی طلاب

حوزه/ غرفه ویژه انجمن خوشنویسان استان قم مستقر در نمایشگاه قرآن و عترت مسجد مقدس جمکران، علاقه مندان به این هنر ناب را با ابعاد زیبای خوشنویسی به ویژه احادیث و معارف دینی آشنا می کند.

محمد حسن عزیزی، از خوشنویسان فعال درغرفه ویژه انجمن خوشنویسان استان قم مستقر در نمایشگاه قرآن و عترت مسجد مقدس جمکران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به جذابیت و علاقه مندی بازدیدکنندگان نمایشگاه از فعالیت های صورت گرفته در این غرفه اظهار داشت: با توجه به ارتباط عمیق خوشنویسی با احادیث و آیات نورانی قرآن، از طریق این هنر ناب ایرانی و اسلامی بهتر می توان به انتقال مفاهیم دینی به عموم جامعه اهتمام ورزید.

وی افزود: فضای معنوی مسجد مقدس جمکران نیز شرایط خوبی فراهم آورده که بتوان احادیث و پیام های ارزشمند درباره مهدویت را از طریق خوشنویسی و خطاطی در معرض دید عموم مردم به خصوص نسل جوان قرار داد.

این طلبه هنرمند، همچنین با ابراز خرسندی از لطف و بزرگواری مسئولان مسجد جمکران به خصوص تولیت آن حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان به هنر خوشنویسی و به طور کلی هنر اسلامی گفت: خوشبختانه یکی دو سالی است که ما از این حیث شاهد توجه ویژه و رونق خوبی در عرصه خوشنویسی در مسجد مقدس جمکران هستیم که حقیقتاً این توجه و عنایت ، مایه تقدیر و تشکر است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha