پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۷

حوزه/ عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی استان تهران همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در غرفه این نهاد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، نهاد کتابخانه های عمومی کشور که با غرفه اداره کل کتابخانه های تهران در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم حضور دارد، اقدام به اعطای عضویت رایگان کتابخانه های تهران در ایام برگزاری نمایشگاه می کند.

متقاضیان می توانند با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) واقع در شبستان اصلی، بخش نهادهای غیر دولتی، راهرو اول مراجعه کرده و ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی سطح استان تهران، با دریافت معرفی نامه برای عضویت رایگان در نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.

معرفی و تبلیغ هفتمین جشنواره رضوی، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان، قصه خوانی و جمع خوانی منابع مسابقه از دیگر برنامه های غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران است.

علاقه مندان به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می توانند همه روزه از ساعت 17تا 24 با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی، ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتاب های جشنواره، در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha