سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از حضور باشکوه مردم این استان در تشییع جنازه شهید علی رضایی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم استقبال شهید علی رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار این خطه از این شهید بزرگوار گفت: همه ما آرامش و آسایش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم و همه بر حسب وظیفه ذاتی خود باید به خانواده‌های این عزیزان ارج نهیم و به آن‌ها افتخار و از هیچ تلاشی برای خدمت به این قشر از جامعه کوتاهی نکنیم.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی، این کشور در قله افتخار ایستاده و در جهان شناخته می‌شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: ايمان و اعتقاد راسخ شهدا به خداوند آنچنان استوار بود كه برای تحقق اين آرمان های  مقدس تا آخرين قطره خون پاکشان ايستادند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم و پليد خود دست يابند.

وی ادامه داد: شهيدان سرمايه های  هميشه ماندگار و ارزشمند نظام اسلا می هستند و ادامه راه شهدا و پياده کردن اهداف والايشان در جامعه، مهمترين تکليف امروز ماست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:  کسانی امروز در نظام اسلامی شهادت طلب هستند که اهل بصیرت و جهادگری در راه خدا بوده و دوست را از دشمن تشخیص داده و در راه صحیح محکم و استوار قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه مسئله شهادت همه ابعاد زندگی انسان را در بر می‌گیرد، افزود: در فرهنگ اسلام، شهادت و شهادت طلبی تنها در میدان رزم حضوریافتن و جان خود در آن راه فدا کردن که به یقین شهادت در آن عرصه در اوج عزت است خلاصه نمی‌شود ، بلکه فرهنگ شهادت طلبی در همه عرصه‌های زندگی انسان مسلمان حاکم است و رمز ماندگاری و جاودانگی شهیدا نیز در سایه همین باور و فرهنگ ارزشمند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد:  آمریکا از جوانان ایران اسلامی که با تفکرانقلابی به مقابله با استکبار می پردازند و از اسلام حراست می کنند هراس دارد و این عربده کشی های سران استکبار به دلیل همین اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: شهیدان خودشان مسیر را انتخاب کرده اند و به دور از یک لحظه شک، پای در مسیر اسلام گذاشتند و در این راه کوچکترین لغزشی نداشتند.

امام جمعه قزوین بیان داشت:  امروز حرکت انقلابی امام خمینی (ره) با حمایت های مردم تا مرزهای مدیترانه کشیده شده و اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha