جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: عراق ضعیف به سود منافع و برنامه ها و توطئه های داعش سیاسی است و در مقابل، برنامه ها و پروژه های آنها به گونه ای است که وحدت و یکپارچگی عراق را از بین می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق روز گذشته در سخنان خود در مراسم شب های رمضان در دفتر خود در بغداد گفت: داعش های سیاسی نمی خواهند عراق را قدرتمند، متحد و یکپارچه ببینند.

وی افزود: امام علی علیه السلام در کار خود برنامه داشتند گرچه ممکن است برخی از این سخن خوششان نیاید و از سوی دیگر باید بدانیم که مزدوران و خائنان و داعشی های رسانه ای و سیاسی امروز بیکار ننشسته اند و تمام برنامه ها و منافع خود را از جانب جریان حق و نمایندگان حقیقی مردم در خطر می بینند و از این رو آنها دوست دارند عراق، ضعیف و متزلزل باشد.

رئیس ائتلاف ملی عراق ادامه داد: عراق ضعیف به سود منافع و برنامه ها و توطئه های داعش سیاسی است و در مقابل، برنامه ها و پروژه های آنها به گونه ای است که وحدت و یکپارچگی عراق را از بین می برد.

سید عمار حکیم در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مناقب امام علی علیه السلام گفت: امام علی(ع) در سخنان و بینش خود عوامل تاثیر گذار بر افکار عمومی و تحریک کننده مردم و عوامل تحریک کننده تعصبات بیجا را به عنوان توفان معرفی کرده است و ویژگی بارز امام علی علیه السلام این بود که هرگاه دیگران میدان را خالی می کردند و به وظیفه خود عمل نمی کردند ایشان در صحنه بود و یکی از مشکلاتی که در آن دوره برای امیرالمؤمنین(ع) پیش آمد این بود که مردم او را به درستی نشناختند و ندانستند که علی بن ابی طالب کیست و چه جایگاهی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha