پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ کارشناس فعالیت‌های ترویجی جامعه المصطفی العالمیه در نمایشگاه قرآن گفت: طلاب غیرایرانی از ۱۱۰ ملیت در جامعه المصطفی مشغول تحصیل می باشند و این برای مخاطبان ایرانی جالب است که بدانند که المصطفی چه ظرفیتی در عرصه بین‌الملل دارد.

حجت‌الاسلام یوسف محمدی،  در حاشیه برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در تهران با اشاره به فعالیت های المصطفی در عرصه بین الملل، گفت:  فعالیت‌های این مرکز خاص و برای مخاطبان جهانی است و از آنجا که محصولات تولیدی آن برای مخاطبان خارج از کشور بوده، اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.

کارشناس فعالیت‌های ترویجی جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: از این رو بخش اول اولین رویکرد و فعالیت ما در نمایشگاه قرآن معرفی المصطفی از نگاه بین‌المللی برای مخاطب ایرانی است.  بخش دیگر نیزمربوط به فعالیت‌های ترویجی این مرکز است که در قالب مسابقات بین المللی اجرا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی با حضور شرکت کنندگانی از ۷۰ ملیت، افزود: طلاب غیرایرانی از ۱۱۰ ملیت در جامعه المصطفی مشغول تحصیل می باشند و این برای مخاطبان ایرانی جالب است که بدانند که المصطفی چه ظرفیتی در عرصه بین‌الملل دارد.

حجت الاسلام محمدی، اطلاع رسانی از برگزاری نشست‌های علمی که در خارج از کشور با موضوعات مختلف برگزار شده را از دیگر فعالیت های غرفه المصطفی در نمایشگاه قران بر شمرد و  گفت: المصطفی دانشگاهی مجازی از طریق فضای مجازی ایجاد کرده و دوره‌های قرآنی و دینی را به کسانی که نمی‌توانند به صورت حضوری در برنامه‌ها شرکت کنند ارائه می‌دهد.

وی در خصوص ارزیابی نمایشگاه قرآن گفت: قطعا مشکلات اقتصادی تاثیر گذاشته و بخش بین‌المللی به اندازه سال‌های گذشته فعال نیست، اما برآیند نمایشگاه مثبت است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha