پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمایشگاه عکاسی «زیبایی زندگی اسلامی در مالزی» برگزار شد

حوزه/ نمایشگا عکاسی «زیبایی زندگی اسلامی در مالزی» با شرکت ۲۰ عکاس و در مجموع ۸۰ تابلوی عکاسی در مرکز گردشگری کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از nst، مرکز گردشگری مالزی واقع در خیابان امپنگ در شهر کوالالامپور، پایتخت این کشور هم اکنون میزبان نمایشگاه یک نمایشگاه عکاسی با سبک مرتبط با زندگی بشری می‌باشد. در این نمایشگاه آثار 20 عکاس اهل مالزی و در مجموع 80 تابلوی عکاسی به نمایش گذاشته شده‌اند.

این نمایشگاه عکاسی یک ماهه، در روزهای اخیر با همکاری نذری عزیز، وزیر گردشگری و فرهنگ اسلامی در کوالالامپور برگزار شده و هدف آن نشان دادن جلوه‌هایی از سبک زندگی مسلمانان در کشور مالزی می‌باشد.

دکتر محمد یمین اسماعیل سرپرست این پروژه  با عنوان « الجمال: زیبایی زندگی اسلامی در مالزی» در این باره گفت: این عکس‌ها درباره اعمال اسلامی و زندگی و هویت اسلامی مردم در اینجا (مالزی)، از لحظه تولد تا لحظه مرگ آنان می‌باشد. و تمام زندگی مسلمانان مالزی از آغاز تا پایان در این عکس‌ها دیده می‌شود.

وی افزود: واژه الجمال به معنای زیبایی است که عنصر  فروتنی، تعادل و مدارا را به تصویر در می‌آورد.

زین آذری مدیر مرکز گردشگری مالزی نیز در این باره گفت: این نمایشگاه همچنین سکویی برای عکاسان محلی است که استعدادهایشان را به نمایش گذاشته و هنرهای خلاق را در این مرکز به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه عکاسی قرار است تا پایان ماه ژوئن 2017 برپا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha