جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 418342
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کلیسایی در ایالت جورجیا روزهای شنبه به مسلمانان افطاری می‌دهد

حوزه/ کلیسای عیسی مسیح، قدیسان آخرالزمان در شهر آگوستا روزهای شنبه درهای خود را به روی مسلمانان گشوده و در ضیافت افطاری از مسلمانان منطقه پذیرایی می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، کلیسایی در آمریکا روزهای شنبه درهای خود را به روی مسلمانان گشوده و هنگام افطاری پذیرای جامعه اسلامی است.

کلیسای عیسی مسیح، قدیسان آخرالزمان در شهر آگوستا واقع در ایالت جورجیای آمریکا، با گشودن درهای خود به روی مسلمانان این ناحیه ضیافت افطاری برگزار می‌کند. هرچند این نخستین باری است که کلیسای شهر آگوستا درهای خود را در روزهای ماه مبارک رمضان به روی ساکنان مسلمان گشوده، با این حال مسئولین کلیسا پیش‌تر نیز از مسلمانان برای برگزاری مراسم مذهبی دعوت به عمل آورده بودند.

دیان جنسن، سرپرست روابط عمومی کلیسا در این باره به خبرنگاران گفت: هدف ما از این کار حمایت از مدارای مذهبی است و از همین رو نیز درهای کلیسای ما به روی مسلمانان باز است. اعضای کلیسا هم برای ایجاد رابطه میان مسیحیان و معتقدان به دین اسلام فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بعضی ازمسیحیانی که در سالن‌های فرهنگی کلیسا خودشان را برای این ضیافت افطاری آماده می‌کنند، ارتشی‌هایی هستند که در خاورمیانه خدمت کرده‌اند و در زمان خدمت‌شان در آن مناطق به مسلمانان علاقه زیادی پیدا کرده‌اند.

جنسن در ادامه افزود: با پخش شدن این خبر در میان مسلمانان، هر هفته مردم بیشتری در کلیسا گردهم می‌آیند. همه مسلمانان اعضای مسجد محله نیستند و به همین جهت نیز این گردهمایی مکانی امن برای آن‌ها فراهم می‌سازد.

به گفته جنسن، سالن کلیسا گنجایش 300 نفر را دارد و همیشه فضای کافی برای حضور اعضای ادیان دیگر در این کلیسا وجود دارد. درحالی که گردهمایی شنبه گذشته 50 نفر را در کلیسا دور هم جمع کرد، مسئولین کلیسا امیدوارند این هفته تعداد بیشتری از مسلمانان به آن‌ها بپیوندند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha