جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام‌جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه امروز یاران امیرالمؤمنین(ع) حول محور علی زمان یعنی مقام معظم رهبری گردهم آمده‌اند، گفت: امروز یاران امام علی(ع) حول محور علی زمان ، به مبارزه با استکبار جهانی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، در مراسم شهادت حضرت علی (ع)، با بیان اینکه نام امیرالمؤمنین(ع) در سراسر جهان خودنمایی می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون قریب به ۱۴۰۰ سال از شهادت حضرت علی (ع) می‌گذرد، اما نام علی و اوصاف علی در جهان درخششی تابناک دارد.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) امام همه ادوار و دوران‌های بشری است، گفت: به راستی که امام علی(ع) الگویی «من البدو الی الختم» است و اگر چند دقیقه‌ای در سایت‌های اینترنتی جست‌وجو کنید، خواهید دید که چگونه جریان‌های آزادی‌خواه در تلاش برای دریافت معارف و آموزه‌های علوی هستند.

*لباس مشکی پوشیدن صرفاً نماد ولایت مداری نیست!

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: برخی‌ها تنها در شب شهادت حضرت علی(ع) لباس مشکی پوشیده و بر سر و سینه خود می‌زنند و پس از فراموش می‌کنند که سیره و راه علی چه بود! و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد؛ به همین دلیل روحانیون و مبلغان حوزه‌های علمیه باید برنامه و سبک زندگی علوی را در میان آحاد جامعه نشر دهند تا همگان علت مهجوریت و مظلومیت پیشوای نخست عالمیان را بدانند و دیگر اجازه مهجوریت علی زمان را ندهند.

وی در ادامه تأکید کرد: اقتدا کردن به علی(ع) یعنی تقوا پیشه کردن و کنترل چشم‌ها، دست‌ها، زبان و در نهایت نیز دوری از محرمات الهی و نزدیکی به پروردگار است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) به جریان مسلمان شدن پروفسور لین ساد اشاره کرد و بیان داشت: در  روزهای آغازین انقلاب دانشمندی نروژی به نام لین ساد، به ایران آمده و پس از دیدار و گفتگو با امام خمینی(ره) به مکتب علوی علاقه‌مند و پس از دریافت آموزه‌های اسلام به کشور خودش برگشته و به دین اسلام و مذهب حقه تشیع مشرف می‌شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به جنگ نرم رسانه‌ای دشمن، اظهار داشت: آگاه باشید که دشمن با همه توان در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان از راه دین و قرآن است؛ از این رو مادران باید با رعایت حجاب فاطمی، دختران خود را هم به رعایت این فریضه الهی و واجب دعوت کنند.

*پیروان ولایت، رهروان راستین مکتب امیرالمؤمنین(ع) هستند

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در پایان سخنان خود خطاب به جوانان حاضر در مراسم، گفت: به راستی که امروز یاران علی گرد هم آمده و حول محور علی زمان به مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌دهند و این جوانان افرادی جز شما نیستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha