جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنندو جامعه را دوقطبي کنند و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند، بی تردید در حال خیانت هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار تعدادی از بسيجيان، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن را ضروری دانستند و گفتند: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند و جامعه را دوقطبي کرده و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند، بی تردید در حال خیانت هستند.

ایشان افزودند: این کشور ولی فقیه دارد و این حکومت با نظام که در راس آن ولی فقیه ذکر شده با را رای نود و هشت درصدی مردم قبول شده است.

معظم له اظهار داشتند: عده ای در سخنرانی ها مکرر از امام و ولی فقیه صحبت می كنند، ولی در عمل خلاف فرمایش ایشان انجام میدهند اگر معنای ولی فقیه را نمي دانيد حداقل به درس های ولایت فقیه امام مراجعه کنید تا بفهمید ولی فقیه چیست و چه اختیاراتی دارد.

حضرت آيت الله نورى همدانى ادامه دادند: در جامعه وحدت عملی می خواهيم، عملاً پشت سر ولی فقیه باشیم نه فقط در سخنرانی یک جلسه بگویيم در جای دیگری سخنرانی خلاف آن را داشته باشیم و جامعه را به اختلاف ببریم.

ايشان با بيان اين كه هرکسی به هر بهانه ای بخواهد نظام را تضعیف کند خون شهدا را پایمال کند، امنیت مارا خدشه دار نماید مردم سکوت نخواهند کرد گفتند: مردم با کسی عهد و پيمان نبسته اند. اگر کسی بخواهد ارزشهای اسلامی و انقلابی آنان را زیر سوال ببرند تحمل کنند. پس بجای طرح مسائل اختلاف انگیز همه حول محور رهبری وحدت داشته باشیم  و انقلاب را با تمام شاخص ها و آرمان های آن حفظ کنیم .

معظم له در بخش ديگرى از سخنان خاطر نشان كردند: تولید و اشتغال را برای معیشت مردم و کار جوانان جدی بگیریم و کشور مقتدر ایران را با عزت و سربلندي حفظ نمایيم؛ نگاه به خارج از کشور نداشته باشیم.

این مرجع تاكيد كردند: نبايد دل خوش به آمریکا باشیم، آمریکا ذاتش قلدري و جنایت و خیانت و غارتگری است و همه دیدیم چگونه مجلس آمریکا برجام را نقض می کند آنان برای هیچ کشوری حقوقی قایل نیستند.

حضرت آيت الله نورى همدانى گفتند: ما از مسئولین به جد می خواهیم سکوت نکنند، اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha