جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 418492
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
حجت الاسلام مستاجران

حوزه/ حجت الاسلام مستاجران با اشاره به این که موسسه فرهنگی دینی «عرفه»با رویکرد شناخت و شعار «من عرف نفسه فقد عرف ربه» راه‌اندازی شده است، از تربیت مبلغ راسانه ای در این موسسه خبر داد.

حجت الاسلام امیر حسین مستاجران در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان پیرامون فعالیت‌های موسسه فرهنگی دینی «عرفه» با بیان اینکه این موسسه با رویکرد شناخت و شعار «من عرف نفسه فقد عرف ربه» راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: موسسه عرفه دوره‌های ویژه‌ای در زمینه شناخت شخصیتی افراد برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از جمله موارد آموزشی موسسه عرفه شامل دوره‌های سبک زندگی، سواد رسانه، جنگ نرم است، اظهار کرد: پروژه ای که هم‌اکنون این موسسه با همکاری دفتر تبلیغات روی آن کار می‌کند ساماندهی طلابی است که میخواهند در عرصه تبلیغ نوین قدم بردارند.

موسسه فرهنگی دینی «عرفه» افزود: این ساماندهی به وسیله مصاحبه و یک دوره آموزش عمومی صورت می‌پذیرد که پس از آن طلاب به کارگروه‌های مختلف دسته‌بندی و در عرصه‌های رسانه و هنر به فراگیری روش‌های نوین تبلیغ می‌پردازند.

وی با بیان اینکه اولین گام در عرصه رسانه تولید محتوا است تصریح کرد: ما در بخش‌های مختلفی از جمله نواهنگ و نماهنگ، کلیپ کوتاه، موشن گرافی و پادکست به تولید انواع محتوای متناسب با امر تبلیغ می‌پردازیم.

 

حجت الاسلام مستاجران  در تبیین گام‌های بعدی موسسه فرهنگی دینی «عرفه» در عرصه فعالیت‌های تبلیغی نوین، خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای فعالیت ما آموزش نویسندگی به سبک ادبی، خبری و رسانه‌ای است و از دیگر عرصه‌ها نیز می‌توان به آموزش فنون گرافیکی برای تبدیل محتوا به اینفوگرافی و انیمیشن اشاره کرد.

وی درخصوص ادامه روند فعالیت موسسه پس از اجرای دوره آموزشی تولید محتوا ابراز کرد: این موسسه در قدم بعدی تولیدات فاخر را وارد شبکه نشر و آن را بصورت گسترده در شبکه‌های مجازی توزیع می‌کند.

موسسه فرهنگی دینی «عرفه» با بیان اینکه طلاب تاکنون یک دوره آموزش تخصصی را فرا گرفته‌اند یادآور شد: این موسسه هم‌اکنون در صدد ورود به عرصه رسانه‌ها و توزیع ماحصل آموزش‌های تخصصی است.

وی در رابطه با شرایط ثبت نام طلاب عنوان کرد: طلاب برای شرکت در دوره عمومی می‌بایست حداقل پایه ۴ را گذرانده باشند و برای شرکت در گروه‌های تخصصی پس از انجام یک مشاوره در گروه خاص خود تقسیم‌بندی خواهند شد.

۳۱۳/۳۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha