پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان بوده و حضور در این راهپیمایی، نشان دهنده اوج بصیرت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز، در نشست بصیرتی سپاه شهرستان اقبالیه گفت: روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال تکرار می شود تا زخم ها و جراحت های ملت فلسطین و امت اسلامی در هرجای دنیا را یادآوری نماید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: روز قدس توطئه های بین المللی علیه امت اسلامی را یاد آوری می کند، توطئه هایی که با کاشت غده سرطانی رژیم صهونیستی در قلب جهان اسلام ایجاد شده است.

وی ادامه داد: روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است و امام راحل(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادیخواهی و حق طلبی تبدیل کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز با موج بیداری اسلامی که جهان اسلام را فرا گرفته است، حامیان رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری سرنگون شده و این رژیم جعلی هر روز خطر نابودی خود را بیشتر احساس می کند.

وی تصریح کرد: یکی از جهت گیری های انقلاب، حمایت از مظلوم و ملت های مظلومی است که توسط دشمنان مورد ظلم قرار گرفته اند که با گذشت سال ها از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همچنان ملت های مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم در راهپیمایی حضور دارند و علیه استکبار فریاد می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که در روز جهانی قدس ملت مسلمان با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی حاضر می شوند و در واقع این روز فرصت مناسبی برای دفاع از ملت های مظلوم است، گفت: آمریکا و دولت های حامی اسرائیل بدانند که مردم فلسطین به هیچ وجه زیر بار ذلت نخواهد رفت و تا آزادی قدس و ریشه کن شدن غده سرطانی اسرائیل مقاومت خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha