جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری

حوزه/ در دهه های قبل در سطح کشورهای اسلامی حمایت از ایده اسلامی ماندن قدس و لزوم خروج اشغالگران موج می زد، ولی متاسفانه روحیه مبارزه گری هر روز رقیق تر و ضعیف تر شد تا به سازش تبدیل گردید و امروز خیانت به اسلام و مردم مسلمان فلسطین و هم پیمانی با اسرائیل اشغالگر مورد رقابت سران مرتجع عرب دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حبیب باقری صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ» یعنی اینکه منزه و پاک است ( از هر نقص و عیبی ) آن خدایی که بنده خود محمّد (ص) را در شبی از مسجد الحرام به سوی مسجد الاقصی سیر داد تا برخی از نشانه های توحید و قدرت و حکمت خود را به او نشان دهیم. البته خدا است که به گفتار بنده خود و ساکنان ملأ اعلی شنوا و به حال همه آنان بیناست. (سوره اسراء ـ آیه اول)

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در عصر حاضر سرزمین بیت المقدس نماد حق و باطل گشته است. بعد از اشغال این سرزمین اسلامی توسط صهیون ها که از یهودیان افراطی و لامذهب هستند و توسط خود یهودیان واقعی هم مورد سرزنش هستند، علمای بصیر جهان اسلام به ویژه در صدر همه حضرت امام خمینی(ره)  تاکید کردند که این غده سرطانی که در منطقه به وجود آمده، باید از بین برود.

وی ادامه داد: در دهه های قبل در سطح کشورهای اسلامی حمایت از ایده اسلامی ماندن قدس و لزوم خروج اشغالگران موج می زد، ولی متاسفانه روحیه مبارزه گری هر روز رقیق تر و ضعیف تر شد تا به سازش تبدیل گردید و امروز  خیانت به اسلام و مردم مسلمان فلسطین و هم پیمانی با اسرائیل اشغالگر مورد رقابت سران مرتجع عرب دیده می شود.

حجت الاسلام باقری، حمایت از فلسطین را راهبرد انقلاب و گفتمان رهبر معظم انقلاب دانست و  گفت: انتظار می رفت در ایام انتخابات، در مناظرات لااقل اشاره ای به مساله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی می شد، چرا که اگر در میدان دفاع از قدس قرار نگیریم، لاجرم در جبهه مقابل ولو بی غرض و بی طرفانه باشد.

معاون حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: تنها راه حل قطعی مشکلات جهان اسلام و خاورمیانه نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی است که از آرزوهای شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران هم بود و هرگونه راه حل دیگر به پیچید تر شدن موضوع خواهد افزود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha