پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ انجمن مسلمانان ساکن هلند با صدرو بیانیه ای از تمام مسلمانان ساکن این کشور خواست همزمان با روز جهانی قدس با تجمع در مقابل پارلمان هلند، جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن مسلمانان ساکن هلند با صدرو بیانیه ای از تمام مسلمانان ساکن این کشور خواست همزمان با روز جهانی قدس با تجمع در مقابل پارلمان هلند، جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

یکی از بزرگ ترین جنایت ها، این است که صهیونیست ها قدم های آلوده خود را بر بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر(ص) نهاده اند و مردم بی گناه این سرزمین را کشته و شکنجه و آواره کرده اند و این سرزمین و سایر نقاط جهان را به فساد خود مبتلا کرده اند.

ما بر اساس وظیفه دینی و انسانی خود از تمام مردان و زنان مسلمان و پیران و جوانان می خواهیم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت فعال داشته باشند.

این راهپیمایی از سوی مسلمانان ساکن هلند در روز جمعه آینده در شهر لاهه و در مقابل مقر پارلمان این کشور برگزار می شود تا همه با هم فریادی سر بدهیم که به گوش جهان برسد و بدانند که رژیم غاصب صهیونیستی ام الفسادی است که جهان به آنها گرفتار شده و مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن از این غده سرطانی و تررویسم دست پروده آنها در عذابند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور و مشارکت شما در این تجمع موجب یاری بیت الله الحرام و یاری دین و مذهب و یاری مستضعفان و مظلومانی است که از دست تروریسم رنج دیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha