جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با صدور بیانیه ای مردم و به ویژه طلاب و روحانیون استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با صدور بیانیه ای، مردم انقلابی به ویژه طلاب و روحانیون استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر ساله یادآور دفاع امت اسلامی بویژه ملت شریف ایران از مظلوم و خروش آنان در مقابل ظالمین و ستمگران است. امروز که متاسفانه آتش تکفیری ها و تروریست ها با حمایت آمریکا به جان جهان اسلام افتاده است ضرورت وحدت امت اسلامی در دفاع از آمان فلسطین، بیش از پیش احساس می شود. رژیم اشغالگر صهیونیستی درمانده تر از همیشه شده است و به این نتیجه رسیده است که کوچکترین اقدام خصمانه اش با سیلی سخت رزمندگان اسلام در ایران و لبنان مواجه خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و مراجع تقلید از همه مردم شریف استان به ویژه طلاب و روحانیون گرانقدر جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کند تا بار دیگر فریاد وحدت امت اسلامی علیه ظالمین و اتحاد شوم ارتجاع و صهیونیسم طنین انداز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha