پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیرآبادی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران از جمله آل سعود و نیز رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی بدانند که ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن خود، اهل مماشات و کوتاه آمدن نیست.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: نمایش عزتمندانه اقتدار موشکی ایران در انهدام مواضع داعش در سوریه نشان داد که ملت و نظام اسلامی ایران از چه عظمت و اقتداری در دفاع از امنیت خود برخوردار است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزشمند و به موقع سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع تروریست های داعشی گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت و نمایندگان آن از این اقدام سپاه حمایت کرده و آن را لازمه دفاع از نظام و انقلاب و برخورد جدی با تروریست های تکفیری می دانند.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین با اشاره به شهادت 18 تن از شهروندان ایرانی در قضایای حملات تروریستی چندی پیش تهران ابراز داشت: داعش و هر گروه تروریستی و تکفیری دیگری باید بداند که تحرکات و دشمنی آن ها در حق ملت ایران به هیچ وجه بی پاسخ نمی ماند و ما در جواب ترقه بازی های آن ها ، اقدام قاطعانه ای چون پرتاب موشک را صورت می دهیم.

وی افزود: دشمنان ملت ما باید بدانند که فرزندان این سرزمین برای دفاع از عزت و عظمت خود نیاز به اجازه هیچ نهاد بین المللی ندارند و در برابر تهدیدها و تجاوزات احتمالی، واکنش لازم و قاطعانه خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha