پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مدیران مدارس علمیه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی، داعش را یکی از توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: با توجه به این که حریم ایران اسلامی پاک و مقدس می باشد، لذا ورود و تعرض به این حریم با هر عنوان که باشد، مستحق سیلی سخت است و اقدام موشکی سپاه علیه داعش، حداقل برخورد و نرمترین نوع آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در جلسه مدیران مدارس علمیه شهرسان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق که درمدیریت حوزه علمیه کاشان برگزار شد، گزارشی از برنامه های حوزه این منطقه برای سال تحصیلی آینده، دوره های اختبار و تثبیت در تابستان،  زمان امتحانات شهریورماه و تنظیم برنامه جهت ادغام، زمان بندی و اجرای بهتر برنامه ها ارائه کرد.

  • روز قدس آرمان انقلاب و یادگار امام(ره) است

وی،در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم خصوصا روحانیون و طلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس، دفاع از قدس را آرمان انقلاب، یادگار امام، تجلی رمضان، غایت اهداف اسلام، اوج ایمان و مبارزه و زنده نگهداری از آرمان های محرم وعاشورای حسینی  دانست و گفت: همان طورکه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اهداف خود را جهانی تعریف کرده  و بالاترین هدف خود را مبارزه با جهانخواران و رژیم غاصب صهیونیستی می داند، لذا شرکت پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به منظورحمایت از ملت مظلوم فلسطین و ناکام ماندن توطئه های دشمنان به عنوان یک وظیفه دینی برای همگان می داند .

  • مبارزه ملت ایران با گروه ها و فرقه های دست نشانده صهیونیسم

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، با اشاره به این که  ملت ایران  شرکت در راهپیمایی روز قدس را شعار و آرمان اصلی خود اعلام و مسیر انقلاب نیز در همین راه حرکت کرده، اظهار داشت: ملت سرافراز ایران هرگروه و فرقه ای که دست نشانده صهیونیست واستکبار  باشد را در لیست سیاه خود قرار خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه کاشان در ادامه سخنان خود، داعش را یکی از توطئه های استکبار جهانی دانست و افزود: با توجه به این که حریم ایران اسلامی پاک و مقدس می باشد، لذا ورود و تعرض به این حریم با هر عنوان که باشد، مستحق سیلی سخت است و اقدام موشکی سپاه علیه داعش، حداقل برخورد و نرمترین نوع آن بود.

برپایه این گزارش، مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق نیز در این جلسه گزارشی  از مشکلات و فعالیت های  انجام شده مدارس علمیه  تحت مدیریت خود ارائه کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha