جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه پاسخ ایران به هرگونه تعرض و تهدیدی، بسیار شدید و کوبنده خواهد بود، گفت: حمله موشکی اخیر سپاه، پاسخی در جواب ترقه‌بازی‌های دشمن بود که امیدواریم درس عبرتی برای بازیگردانانشان در منطقه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهان داعش در شهر دیرالزور سوریه، اظهارداشت: این اقدام تنها یک ضربه و سیلی کوچک بر تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در منطقه بود.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز، تعرض و هر تهدیدی، بسیار شدید خواهد بود، اذعان داشت: این حمله موشکی اخیر، در جواب ترقه‌بازی‌های آنان در تهران بود و امیدواریم درس عبرتی برای بازیگردانانشان باشد تا دیگر به فکر تنش‌زایی در خاک جمهوری اسلامی ایران نباشند.

وی با تقدیر از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این اقدام، افتخاری بزرگ برای ملت ایران است که با صلابت پاسخ دندان‌شکن و کوبنده‌ای به دشمنان جمهوری اسلامی دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در پایان، پیام حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش در سوریه را پیامی به همه دشمنان ایران و اسلام خواند و تأکید کرد: تروریست در هرکجای دنیا باشد، چنانچه بخواهند به امنیت جمهوری اسلامی کوچک‌ترین لطمه‌ای وارد کند، همه جای دنیا برای آن‌ها نا امن شده و انتقام ارتش ایران، بسیار کوبنده و سخت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha