جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه خراسان شمالی

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی، با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خراسان شمالی، متن بیانیه آیت‌الله حبیب اله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است که هر گلبرگ آن یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.      
یکی از اثرات کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان است که روز قدس نماد این  وحدت و نشان‌دهنده اراده امت اسلامی در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز ایستادگی مستضعفان عالم،علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند.         
بدون تردید حماسه روز قدس یادآور فریاد رعدآسای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.        
بی‌گمان در شرایط کنونی که گروه تروریستی داعش با پشتیبانی استکبار جهانی و به‌ویژه حامیان صهیونیست خود دست به ترور مردم مؤمن و روزه‌دار زده‌اند و در کشور عزیز ما نیز پس از انتخابات شکوهمند 29 اردیبهشت و خلق حماسه‌ای جدید، در مقام انتقام از مشی دولتمردان برآمده و تعدادی از هم‌وطنانمان را به شهادت رسانده‌اند، اتحاد ملی و انسجام اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضرورتی انکارناپذیر دارد و پشتوانه محکمی برای پاسخگویی مقتدرانه پاسداران این مرزوبوم به تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنان است.         
این‌جانبان از امت مؤمن و ولایتمدار خراسان شمالی دعوت می‌کنیم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک گفته و همگام با مسئولین، با حضور آگاهانه و گسترده خود ، همراه با سیل خروشان مردم روزه‌دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از استکبار جهانی ، متجاوزان و اشغالگران صهیونیست و تروریست‌های تکفیری اعلام دارند و فلسطینیان مظلوم و بی‌دفاع را تا آزادسازی کامل سرزمین‌های اشغالی حمایت نمایند.

انتهای پیام/   
  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha