چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز بسیاری از کشورها درگیر خشونتی تاسف بار شده اند و برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و همه ناآرامی های خاورمیانه ریشه در اشغال سرزمین های اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدارس علمیه قزوین ، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که همیشه باید حامی مظلوم و دشمن ظالم باشد؛ در همین راستا روز جهانی قدس وحدت مسلمانان و مانور مشترک آن ها جهت احیای عظمت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی افزود: وقتی می گوییم قدس از آن ماست، نه به این خاطر که قبله اول مسلمانان بود، بلکه دشمن مشترک داریم و عقل حکم می کند حمایت از فلسطین شریف را محکمتر دنبال کنیم.

وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز” قدس” نشانه تدبیر و دور اندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان زنده بماند و فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان داشت: روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است و مسلمانان در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین برمی‌خیزند.

وی اظهارکرد: روز قدس فریاد مسلمانان سوریه، عراق و دیگر کشورهای مبتلا به بلای گروه های تکفیری و سلفی چون داعش که با حمایت حکومت های وابسته منطقه هر روز دست به جنایات جدیدی می زنند.

نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورها درگیر خشونتی تاسف بار شده اند و برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی ها و خشونت های منطقه خاورمیانه ریشه در اشغال سرزمین های اسلامی دارد، و لذا ضرورت دارد جهان اسلام، تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی افزود: دنیای غرب بداند قدس و فلسطین از اولویت های مسلمانان به شمار می روند که استکبار جهانی نمی تواند با ترفندهای خود این مهم را از ذهن مسلمانان محو کند، بلکه مسلمانان همیشه در جهت آزادی قدس و فلسطین با تمام وجود برای حضور در صحنه،‌آمادگی دارند.

 وی ادامه داد:  امسال همچون گذشته ملت شریف ایران، با حضور پرشکوه و حماسه ساز خود در روز قدس، روحیه مقاومت و ایستادگی و وحدت امت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha